niedziela, 25 czerwca 2017

Skróciłam włosy


      Witajcie po długiej przerwie! Zapuściłam wreszcie włosy do zadowalającej mnie długości. Bardzo cieszył mnie ten fakt, jednak wizualnie nie prezentowały się najlepiej. Najgorzej było z prześwitami u
dołu, kiedy je rozpuściłam. W wersji falowanej i kręconej nie było tak źle, ale z racji tego, że skręt wydobywam tylko metodami bez użycia ciepła, nie zawsze było to wygodne-szczególnie kiedy musiałam wyjść z domu za 15 minut.
   Postanowiłam skrócić włosy o jakieś 5 cm i z kształtu V obciąć je na prosto. Skończyło się jednak tym, że poleciało około 18 cm. Od razu chcę usprawiedliwić fryzjerów, sama je sobie ścięłam; co by zaraz nie było, że tak to jest- Prosisz o ścięcie końcówek, a wychodzisz z fryzurą na Pazdana.


   Nie żałuję tej decyzji. Różnica w pielęgnacji jest ogromna, począwszy od mycia, aż do układania. Wszystkie zmiany oczywiście na plus, ale to nie oznacza, że będę trzymać się już tej długości. Kolor w całości naturalny. Włosy bardzo rozjaśniają się od słońca. Wierzchnia warstwa jest kilka tonów jaśniejsza od spodniej i niestety widoczniej zniszczona. Mogłabym to zminimalizować, ale z nakryciami głowy w słońcu jest mi gorzej gorąco niż bez kapeluszy.


   Znalazłam kilka blogerek- włosomaniaczych moich sióstr. :)
Obserwuję ich pielęgnację i mimo trudów, nigdy nie poprawimy grubości włosów. Możemy walczyć tylko o gęstość.
   Dostałam od Was sporo zdjęć włosów podobnych strukturą do moich, pisaliście że pojedynczy włos jest prawie niezauważalny, jednak kolor wcale nie jest bardzo jasny. To normalne przy cienkich włosach i nie ma się co martwić. Należy z nimi bardziej uważać, ponieważ łatwiej przesadzić jest z ich pielęgnacją w wyniku czego wyglądają na jeszcze cieńsze. Ja dostarczam im sporo protein. Jeżeli za bardzo je nawilżę to bardzo się strączkują. Trzeba poświęcić trochę czasu, aby zaobserwować jakie kombinacje są najlepsze, a potem tylko z górki.

linki do blogów włosowych sióstr pod względem grubości włosów:

http://mfairhaircare.blogspot.com/
http://hairblonde.blogspot.com/
http://wlosowyktosiek.blogspot.com/

      Życzę Wam udanej niedzieli i pozdrawiam,
Eulallia


11 komentarzy:

  1. Dla mnie i tak Twoje włosy prezentują się świetnie! :) Ja również w najbliższym czasie planuję dość drastycznie skrócić swoje włosy ale postanowiłam zrobić to już po lecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś podać linki do blogów tych włosowych sióstr? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam na dole we wpisie, blogi dobrze nam znane :)

      Usuń
    2. Przepraszam, jestem ślepa ;D

      Usuń
    3. Po co te obraźliwe słowa :D dodałam linki dopiero kiedy poprosiłaś, a nie zaznaczylam ze go edytowałam i to wprowadzilo w błąd :)

      Usuń
  3. A ja właśnie planuje z obciętych na prosto zrobić V i może pocieniować :). Dawno Cie nie było ! wracaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko! Czemu ja się dopiero teraz dowiaduję, że mam włosową siostrę! :D Bardzo mi miło :* I fakt, zostaje nam tylko zagęszczanie :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)