czwartek, 29 czerwca 2017

Moja ulubiona... odżywka drogeryjna


   Tego typu produkty nakładam zazwyczaj na dwie minuty. Nie oczekuję dogłębnego odżywienia jak po masce. W sytuacjach, gdzie muszę ogarnąć włosy jak najszybciej przed wyjściem-sprawdza się doskonale odżywka Nivea nadająca blask i objętość Diamond Volume.




   Przeznaczona jest do włosów takich, jakie ja posiadam czyli cienkich z tendencją do przetłuszczania. Diamentowy pył niestety nie dodaje blasku, a nawet jeśli, to na moich jasnych włosach nie zauważyłabym tego efektu. Zadowolona jestem z łatwości rozczesywania włosów i zapachu, który utrzymuje się aż do następnego mycia.
   Po nałożeniu, włosy stają się śliskie i jedwabiste jak po olejowaniu i masce pod czepkiem. Sylikony wyraźnie dają radę :D Odżywka nie obciąża i nie przyspiesza przetłuszczania, a największe nadanie objetości obserwuję głównie na długości włosów. Wszyscy ci którzy chcą ją przetestować i uzyskać odbicie u nasady-raczej się zawiodą.


Skład: Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Diamond Powder, Hydrolyzed Keratin, Silicone Quaternium-18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Lactic Acid, Coco Betaine, Trideceth-6, Sodium Chloride, Trideceth-12, C12-15 Pareth-3, Cocamidopropyl Betaine, Citric Acid, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Linalool, Limonene, Parfum.

    Kosztuje w granicach ośmiu złotych, a przy objętości 200ml jest całkiem opłacalna i wydajna. Po wysuszeniu włosy wyglądają na zdrowe i zadbane, długo utrzymują kształt i świeżość. Wszystko to sprawia, że stała się moją ulubienicą i wiem, że nie zawiedzie mnie w nagłych przypadkach. 

   Znacie tę odżywkę? Jakie macie wrażenia po jej użyciu? Może całkiem odwrotne niż moje :) chetnie poznam Wasze opinie. 

pozdrawiam,
Eulallia 


9 komentarzy:

  1. Mam tę odżywkę i ją uwielbiam! Idealnie zmiękcza i nabłyszcza włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mialam nigdy żadnej odżywki z Nivea, muszę jakąś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dlugo nie moglam przekonac sie do Nivea, teraz bardzo polubiłam olejki pod prysznic :)

      Usuń
  3. U mnie bardzo podobnie - wygładza i bardzo fajnie ogarnia plątanie. Widze fajny kolorek na Twoich paznokciach. Co to takiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lakier piaskowy Avon, kolor topaz z serii mineral crush. Mam chyba wszystkie kolory i uwazam ze są najlepsze z ich oferty. Bardzo szybko schną, swietnie kryją i dlugo trzymają na paznokciu :)

      Usuń
  4. My sie nie lubimy z odzywkami i szamponami nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)